18 december

Jag vill inte jobba, jag vill verkligen inte. Men imorgon måste jag, eller jag tänker iaf, bara på grund av att det är 100 % ob, inte utav någon annan anledning. På måndag, tisdag och torsdag ska jag också jobba, men jag vill inte. Ska jag sjukskriva mig? Vafan ska jag göra? Jag är ledsen, så jävla ledsen över att jag inte vet vad jag ska göra och för att jag verkligen inte vill gå till mitt pissiga jobb med min pissiga chef som är dum i huvudet. På torsdag är förmodligen den snälla chefen där, då skulle jag kunna gå dit. Vad säger ni, hjälp mig! Jag vill ha pengar, jag skulle kunna jobba om jag inte hade en satkärring till chef som är vrickad. Jag tänker "håll ut, det ger dig pengar" det tänker säkert ni också, men 10 timmar per dag med en människa som driver mig till vansinne, det är inte okej... Jag behöver hjälp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0