20 december

Jag är trött, jag har ont i fötterna, jag har ont i ryggen, blääää... Imorgon blir det jobb igen från klockan 10 - 20, jippie!!! Fick reda på att en tjej på mitt jobb tydligen varit med i idol förra året och kom till kvartsfinal och har även varit med i talang och mycket mer som jag inte kommer ihåg. Hon berättade att hon och Bagge hälsade genom att klappa sig på arslet isället för att skaka hand, sen att de hade klippt bort massa saker från hennes auditon och bara tagit med de negativa kommentarerna och mixat ihop massa. Hm, ja fick helt enkelt reda på en hel del. Hade ingen aning om vem hon va från början! :P

Lägger ut det här, hoppas hon inte hittar min blogg bara, då lär jag få smisk :P


Kommentarer
Postat av: Kim

Haha, Vilken galen tjej hon var. Där i slutet.. haha, Men ganska bra på att sjunga :)

2010-12-21 @ 11:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0