22 december

Förlåt för dålig uppdatering, men jag är helt slut. Har jobbat 30 timmar på 3 dagar så har kommit hem sent varje kväll nu. Idag var jag dock ledig, men skulle ändå upp tidigt för att gå på en intervju i Blackeberg, efter det begav jag mig till Vällingby för att få mina papper unbderskrivna och inskickade, skönt att ha det gjort. Var även tvungen att svänga förbi BR och köpa en julklapp till bebisen, fick bli ett godsedjur, enkelt och bra, men billigt var det fan inte! När jag och Kim kom hem så somnade vi nästan på än gång och vaknade upp vid 5 och jag var helt slut i kroppen, kunde inte röra mig, jag behöver verkligen mer sömn känner jag. Imorgon blir det jobb igen från klockan 10-20, sista dagen och allt, ska bli oerhört skönt! Kriga in i det sista, trots att jag hade ångest om jag skulle jobba dessa dagar. Så känner mig jätte stolt över mig själv faktiskt! :) Efter jobbet ska jag hem till pappa på direkten, vilket innebär att jag måste ta med mig julklapparna till jobbet och kläderna jag ska ha på julafton, samt matlåda etc. Får nog ta två väskor imorgon, eller det får lösa sig ... suck !

Nu ska jag söka lite jobb och skicka in min redovisning, efter det blir det att duscha och sen titta på tv eller något webbtv program, sen blir det sängen för mig. Tror jag ...



Kommentarer
Postat av: Kim

:) du berättade inte om din fina julklapp du fick av mig :P Pussis

2010-12-22 @ 23:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0