27 december

Fyfan för att vara sjuk, låg och spydde inatt och stackars Kim fick lägga sig på golvet och sova för att inte riskera att bli smittad och nerspyad! Lovade Robin att gå på bio med honom idag så fick knega mig upp ur sängen för att hålla mitt löfte öven fast jag bara ville ligga kvar och tycka synd om mig själv. Denna vecka kommer bli ägnad till att vila och bli frisk inför nyår. Jag som hade sett fram emott att shoppa som en tok på mellandagsrean, men men, livet går inte alltid som man vill. Har precis gosat ner mig i mina nya lakan och tänkte titta på en film eller något, ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Kim

"Stackars kim" :P finaste citatet! :P

2010-12-28 @ 17:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0