Dag 3 – Mina föräldrar.

Min mamma och pappa är separerade sen 9 år tillbaka? Håller inte riktigt koll på åren! Min mamma är 48 år gammal och jobbar som lärare och min pappa är 46 år gammal och jobbar inom byggbranchen med egen firma. Min pappa är väldigt sportintresserad, vilket även överfördes till min bror. Båda är som tokiga i fotboll och pappa var även tränare till något fotbollslag vid sidan om och sitter alltid som fastlimmad framför tvn såfort det är en match. Min mamma däremot är motsatsen och gillar inte alls sport. Mestadels av mitt liv har jag bott tillsammans med mamma och anledningen till det vet jag inte riktigt. Har alltid haft mina saker hos mamma och har väl känt att det är jobbigt att ständigt packa en väska proppfull med saker och åka fram och tillbaka.

Gud vad detta ämne var svårt att skriva om ... Kan avsluta med att säga att jag tycker om mina föräldrar väldigt väldigt mycket och är lyckligt lottad som har just Dem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0