filmmys med mamsen

Har precis tittat på Bröderna Karlsson med mamma, hon har velat se den jättelänge så gjorde en god gärning och tittade på den med mamsen, fastän att jag redan sett den! :) hihi!

Jag har kommit på att jag är väldigt sugen på att gå på julmarknad, det är så mysigt. Var på julmarknad på skansen för några år sen, kanske dags att besöka den i år igen? Eller så kanske man ska gå på julmarknaden i gamla stan, den är också mysig! Sen är jag sugen på att äta julbord också, hehe! Finns så mycket mysiga saker att göra nu såhär under julen, då är det bäst att passa på ju! :) Sen ska jag nog börja inhandla några julklappar i veckan också, har ju trots allt 10 personer att köpa till, ganska jobbigt faktiskt, men om man vill ha så får man ge bort också. Men undrar bara vart pengarna ska komma ifrån? Hmm, hoppas jag hinner få in lite pengar, annars blir det problem!

Sen har jag planerat en sak sen en tid tillbaka, tänker dock inte avslöja det. Men har tänkt väldigt mycket på det. Helst vill jag göra det på en speciell dag, men det är rätt så långt tills dess och vill ju helst göra det nu snart. Men får se hur jag gör, har ju trots allt planerat lite. Hihi!


Kommentarer
Postat av: Kim

JUUULMARKNAD! :D det vill jag med! :D det vore nice! jag e på!

Hmm uuuundra vad det kan vara ;) ;)

2010-12-05 @ 22:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0