Fredag

Idag är det fredag, vilket innebär att jag ska sooova mycket inatt. Har jobbat heela dagen, från klockan 10 - 20. Blää hatar det, får så ont i fötterna och i ryggen, tur att man har en pojkvän som är mästare på att massera då! ;) Sitter för tillfället helt ensam hemma, har tittat på idol och blir äcklad över att Jay varit otrogen mot sin tjej med Minnah! Min katt är ute och ränner och mamma kommer hem om ett tag, ska väl ta mig en dusch snart antar jag, är förjävla trött, så blir nog att sova tidigt, I guess? Imorgon ska jag till Kim, ska hem till hans brorsa och äta tårta!

Btw, Kim och jag var på julmarknad i onsdags i sundbyberg, så himla mysigt. Fanns tomtar, häst och vagn, brända mandlar, ostar, senap, sylt, tofflor, smycken med mera... Dock var vi och fyndade julklappar på ÖoB. Köpte likadana julklappar till våra pappor i år igen! ;P Men vad gör man inte när fantasin inte flödar på! ;) Kanske bättre lycka denna gång, med tanke på att förra årets julklapp har jag inte sett röken av, höhö! :D

Julmarknaden:
Tomten frågade flickan "vad önskar du dig i jul?" Hon svarade "Jag önskar mig en riktig jul" Så gulligt!



Vällingby hade också fått upp julstämningen


Sen lägger jag in en bild på mig själv, bara för att jag är så söt! Puss på mig (fatta ironin)


Kommentarer
Postat av: Kim

Jag tror våra klappar blir kanon!! :)

2010-12-16 @ 22:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0