Juldagen

Hej, hann inte skriva i bloggen igår för jag hade fullt upp hela dagen. Stressigt att fira jul med båda föräldrarna på julafton. Började dagen hemma hos pappa iaf, där vi åt mat tittade på kalle och öppnade julklappar. Sen var jag och brorsan tvungna att springa till pendeln för att inte missa den,jävligt jobbigt! Väl framme hos mormor och morfar hade de redan börjat öppna lite julklappar, så vi fick ännu mer saker utav dem. Jag fick bland annat, lite presentkort av pappa och framor från HM och Åhléns, sen fick jag, kläder, headset, biokort, lakan, krämer etc. Efter julklappsöppningen hemma hos mormor och morfar började vi äta julmat (igen). Gott men mättande! Klockan 21.00 var vi tvugna att kolla på "svensson svensson", tradition, det är sjukt roligt!

Tänkte lägga in lite bilder från julafton:

Pappas julgran


Min älskade hund som jag pyntade till


Lyras storebrorsa var också med


Tomtebebis


Lite utav maten hos pappa


Knäck, kola pepparkakor etc


Joy sitter under granen hos mormor och morfar


Lilla Joy


Jag och Robin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0