Mot arbetsförmedlingen

Det var ett tag sedan jag skrev nu. Ska strax bege mig mot tuben för att åka till vällingby och få mina papper underskivna på AF. Efter det blir det att träffa Dagny, kanske ? Fick ett sms från DinSko i morse där de stod att de har upp till 50% rabatt och ytterligare 10% om man har clubkort. Åååh ge mig lite skor, tack! Men får drömma vidare med mina 17 kr på kortet. Kanske tar en trip in på åhlens, har ju trots allt 500 kr därifrån, inhandla ny foundation och mascara kanske, eller något annat behövligt :)

Har väldigt mycket panik inför julklappsshoppingen, har inga pengar och jag har 5-6 pers kvar att köpa till, panik! Och när fan ska jag hinna handla?!?! Jobbar ju för tusan nästa vecka! Problem problem ... Julen är ett stressmoment!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0