24.10.10

Hej bloggen, måste meddela att jag blivit jättesjuk, kan inte svälja utan att det gör ont och börjar bli förkyld som ett as. Det här låter inte så bra eller skönt. Började känna av det igår kväll när vi satt och drack och hade oss. Men tänkte inte mer på det förens jag vaknade ett x antal gånger inatt av att halsen ömmade.
Förra veckan köpte jag ett par leggings från gina tricot dock hade jag ett likadant par sen innan fast från MQ men dessvärre glömde jag prova dem innan jag köpte dem så de har bara legat i min garderob och skräpat. Så jag köpte iaf ett nytt par som passar denna gång! :)
Idag ska jag bara ta det lungt och dricka te och äta halstabletter och hoppas på att bli frisk någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0