25.10.10

Jag är glad, jag är lycklig och jag är stolt. Jag känner att vi är påväg någonstans, att vi inte står kvar på samma plats som förut. Något har hänt, något bra har hänt och det får mig att le, att se ett ljus framöver. För mig betyder det här mer än det mesta, då detta varit ett stort hinder för oss. Jag känner mig fri, jag känner mig inte rädd längre och jag är så glad över det. Det tog sin tid, men nu när den är här, så är allt detta värt det. Jag är så glad att du klarade det, så glad att du visade för mig att du kan. Som man brukar säga "Bättre sent än aldrig". Nu finns det så mycket möjligheter, så mycket högtider att se fram emot utan att behöva känna oro. Jag är så glad, det här var det jag hade önskat mig under en väldigt lång tid ...

 



Min prins & min bästavän! ♥


Kommentarer
Postat av: Kim

Gumman! När kom du på detta? Det var fint av dig att låta mig försöka och låta mig bevisa för dig. Nu har vår framtid börjat! Jag älskar dig!

2010-10-25 @ 15:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0