25.10.10

Sitter och söker lite jobb, går väl helt okey. Vill helst inte ha provisionsbaserad lön och det flesta jag söker har det plus en grundlön. Så jag avstår från dem och tar bara de med fast lön. Fast om det skiter sig får jag väl ta ett sånt jobb. Men frågan är hur länge jag ska säga så innan jag verkligen tar ett jobb även fast det bara är provision? Hmm...Vill ju helst inte behöva känna någon press och stress. Sökte nyss ett jobb som hade 90-110 kr/ tim + provision, lät ju bra? Men jag har inga förväntningar på att de kommer höra av sig.

Jag känner mig lite piggare nu iaf, så ska snart ta en dusch och en kopp te och sen försöka sova lite och hoppas på att vakna upp piggare imorgon också. Mums, ska nog hämta lite glass innan och kyla ner halsen med, hihi! :)


Kommentarer
Postat av: My

Men den finns ju på Ica? :D

2010-10-25 @ 23:10:44
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0