26.10.10

Jag ringde nyss upp dagiset och de sa att pengarna antingen kommer imorgon eller nästa månad beroende på lite olika saker. Dessutom ringde de upp från intervjun jag var på förra veckan och bad mig komma på en andra intervju nu på fredag, så det ska bli spännande. Är förstås väldigt nervös, hehe ! Hon skickade ett mail med saker man ska tänka på osv, vilket jag verkligen kommer gå efter, så får plugga in och skriva ner innan fredagen så jag är förberedd. Jag hoppas det går bra, för jag vill verkligen ha ett jobb nu och tjäna pengar. Dock är detta också bara ett deltidsjobb med flexibla tiden 1-5 dagar i veckan. Men bättre än inget och man måste ju alltid börja någonstans. Men jag ska inte ta ut glädjen i förskott ännu, men jag hoppas det går bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0