26.10.10

Jag vaknade precis och känner mig faktiskt lite bättre och piggare så det är skönt. Dock är jag väldigt arg för att jag fortfarande inte har fått in mina pengar från när jag vikarierade på dagiset för över en månad sedan. Ringde hon som jobbade där för ungefär en månad sen och frågade och då sa hon att jag skulle skriva ett mail till henne med mina personuppgifter etc och att pengarna skulle komma in den här månaden. Det är den 26 idag och borde de inte redan ha kommit in? Åååh att allt ska vara så besvärligt, får ringa till henne igen om ett tag och reda ut saken, för jag ska ha mina pengar. Varje liten krona är värt hur mycket som helst för mig nu när jag inte tjänar egna pengar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0