28.10.10

Jag har ångest, vet inte hur jag ska göra imorgon. Ska på intervju klockan 13.00 i solna, sen ringde de från ett annat jobb och bad mig komma på intervju imorgon klockan 15.00 i solna, passande! Dock finns det en hake, jag har ingen aning om vad det är för jobb, vad företaget går ut på eller någonting, jag kommer inte kunna svara på några frågor alls känns det som, Hjälp! Ska jag gå dit eller inte? Jag vill ju, men jag vill samtidigt kunna svara på "vad vet du om företaget". Fattar inte varför jag har sökt jobb som är för svåra för mig. Helt ärligt skulle jag bara vilja ha ett deltids jobb, vilket gör att man bara behöver jobba några dagar i veckan. Livet är allt bra jobbigt ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0