31.10.10

Hej bloggen och alla söta läsare! Igår åkte jag och Kim på kryssning, hans föräldrar hade nämligen en extra hytt över så vi passade på att ta den. Det var väldigt många som var utklädda på båten, fast inte till läskiga saker utan mer eehhh halvnakna tjejer som försökte vara sexiga i polisdräkter osv, vem fan vill se ut så liksom? Herregud säger jag bara! Själv skulle man kört något originellt som typ pumpa eller något liknande, passande och bra.

Hahaha, juste, när kim och jag stod i en gång så säger kim något som "akta spyan" men jag såg ingen spya så jag ignorerade det han sä och fortsatte gå, sen kommer en tjej mot oss och håller handen för munnen, sen precis när vi möter henne så släpper hon bomben med spya och både Kim och jag blir dränka av hennes spya. Det var det äckligaste jag varit med om, rusade till toan på än gång och tvättade av händerna och mina kläder! :(

Visar bild senare på pumpan han och jag gjorde också, så jävla läcker! ;)


Kommentarer
Postat av: Kimpah

Jävla äckeltjej asså :P haha. Det var en trevlig resa! pussis

2010-11-01 @ 19:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0