jag är ju bara en liten flicka jue ...



Det var skönt att vara tillbaka på jobbet idag, och till min fasa blev jag glatt överraskad av en viss person som kom och gjorde mig sällskap på min rast. Hihi, nämligen min babybooo! Personallådan var nämligen slut idag när jag hade min rast (16.00) så jag fick välja vad jag ville i charken, så det blev nudlar med kycklingspett, muuuums! Hann inte ens ta bild på det innan det var uppätet!

Kände att kameran inte riktigt samarbetade idag :(



Imorgon jobbar jag från klockan 11.00 till 19.00, härligt pass, och jag hoppas på att få det nya schemat imorgon också, så jag vet hur jag jobbar nästa månad, gaah! Scary, hoppas innerligt att jag får bra tider och inte 06.00 pass, det tar ju trots allt ett tag att åka från bromma till danderyd, och inte så väldans kul att gå upp klockan 4 på morgonen! Så hoppas hoppas schemat blir bra!!!! :D

På lördag ska jag ordna en sådan här sallad :D ska bli mums! Hihihihi!!! TAGGAD!





Kommentarer
Postat av: kimsie

aah jag överraskade dig på jobbet :)

2011-04-30 @ 11:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0