JAG LACKAR!!!!!!!

Seriöst jag blir så jäääävla förbannad. Jävla fitt ellos hemsidan ... Jag beställde mina saker dne 8 mars och det skulle levereras den 25, gjorde det de? NEJ! Har jag fått dom ännu?`NEJ! Jag har ringt i två dagar nu och skällt ut dom men ingenting händer!!!!!!!! Och nu får jag ett brev hem där de står att som inte kan skicka ut sakerna till mig för att "vi får inte godkänt att belasta ditt betalkort". Vafan är problemet, jag har redan betalat!!!!!!! Jag betalade direkt när jag beställde grejjerna. Nu är jag så jäääävlllllaaaaaaaaaa förbannad!!!!!! FINNS INTE ORD!!!! Imorgon ska jag ringa dom så fort jag vaknar och då jävlar kan dom förbereda sig på en arg tjej!!!!!!!!!!!! FYFAAAAAAAAAAAAAAN VAD SUR JAG ÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0