shopping

Heeeej, efter mitt städande idag, ringande till medmera kundtjänst och efter jag varit nere vid brommaplan och lämnat tillbaka skorna kände jag för att åka in till vällingby för att belöna mig själv med lite shopping. Hittade lite småsaker och till min fasa såg jag att det var 30% på hela sortimentet på cubus, förutom smink (20%) underkläder (25%). Dock var det proppat med folk så orkade inte prova massa kläder i vimmlet ...

Visar bilder på det jag köpt idag:



Sommarskor + en bikiniöverdel




3 par trosor, foundation (testade en ny) + nipple covers, bra att ha när man inte har någon BH, som tex på min långklänning i sommar ;) blink!


Vitt baslinne + svart blus, har en likadan fast beige/vit


Sen en parfym. Kände att jag behövde en ny och denna perfym är en av de få som stannar kvar i doften och inte försvinner efter 30 minuter när man sprayat 5 sprut. Så det diggar jag, dessutom tycker jag faktiskt att den luktar riktigt gott och somrigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0