soommmar

Sommaren 2011 ska bli den bästa sommaren har jag bestämt, en sommar med pengar för en gångs skull, det måste ju firas. Vill åka till tylösand, hyra en stuga, sola, bada, gå på after beachen.... älska! Sen vill jag utomlands också, men funderar starkt på att köra en sverige sommar, med olika resemål. Bland annat, tylösand = bo i stuga och leeeva  livet, göteborg = tälta + liseberg, Skara sommarland, hahaha åååh 3 år sen jag var där nu. Blekinge = hälsa på min farfar + kusiner. Vill så mycket... Men tylösand + stuga är nog prioritet 1. Sen ska jag ju såklart ut i skärgården, men det är ju ett måste som kommer inträffa. Funtar på att ta en färja ut till någon ö, sandhamn, möja? å tälta och ha det myyys! Ååh jag vill ha sommar! 

Måste bara samla ihop ett litet tufft gäng å se till så att det blir av! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0