städat rummet

Nu har jag städat mitt rum sen klockan halv 11 imorse, jag har dvs städat i 3 timmar, OMG! Jag är sååå duktig. Jag har rensat garderoben och fixat i ornding den så att alla kläder inte ligger huller om buller längre, dock är min svarta kjol spårlöst försvunnen ... Sen har jag dammsugit och dammat av i stort stet allting och lagt allt i ordning på hyllorna etc ... Nåväl sitter för tillfället å äter blodpudding och ska strax bege mig in i duschen och tvätta håret. Sen ska jag ner till brommaplan och lämna tillbaka skorna, och kanske till och med tar en sväng in till stan (om jag orkar) fick ju en rabattkupongcheck av H&M som jag måste använda! ;)




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0