resumé

Jag har varit sämst på att uppdatera! Finns bara en orsak till det, att pappa tog med sig datorn till möja över helgen. Nåväl ... I lördags åkte jag ut till landet och var där under dagen och firade påsk, Robin och Christoffer tog årets första dopp (bilder kommer sen).

Jag tog sista bussen från landet och mötte upp Dagny vid galoppfältet, sorgligt nog var min buss så pass sen så jag missade tåget och även den andra bussen, men vad gör det när jag hade daimbollen vid min sida. Hon var hos mig tills igår och under dessa soliga dagar har vi legat och schtekt på gräsmattan och hoppat studsmatta, vilket jag tror var det roligaste Dagny gjort i sitt liv. Har aldrig sett henne så glad och hon gick till och med och studsade utan mig för att hon var så sugen.

Vi mötte även upp Westberg en av dagarna och tog en glass med honom och snackade en massa i flera timmar. Haha, den människan kan verkligen kläcka ur sig vad som helst, fick höra en hel del skvaller... Hahaha han kan verkligen inte hålla tyst om vissa saker, på både på gott och ont!

I söndags kväll åkte Dagny och jag på en liten tripp, som vi brukar göra ibland när vi inte har något bättre för oss och denna gång bar det av mot vaxholm, där det var stendött bokstavligt talat. Vi gick runt ett tag och tittade på alla små söta hus där och frös ihjäl, sen hoppade vi på bussen tillbaka mot täby igen. Skulle aldrig kunna tänka mig att bo i vaxholm året runt, usch! Ingen kommunikation/affärer, far away from the civilation. (?)

Juste måste berätta en sak som har gjort mig förbannad igen, hämtade ju ut mitt paket från ellos för ett par dagar sen och det visade sig att de lagt ner fel storlek dvs storlek 40 istället för 38, hur lyckas man på en skala? Så imorgon ska jag posta om paketet igen och göra en retur, skickade även med ett brev på 2 A4 där jag förklarade hur besviken jag är på dem. Etc ... Usch kan inte prata om det mer, blir bara sur ...

Btw käkade en as god cecarsallad nyss som mamma hade köpt hem till mig, mums.

Bilder kommer NU!!!!

Min goda cecarsallad


Lördags i täby


Bubblan gillade också att hoppa




Påsk på landet




Robin och Christoffer badade




Jessicas katt Joy




Robin fick upp en gädda








Dagny är i himelriket när hon studsar






Glass + snack med westberg




Påväg till vaxholm




Min söta lilla vovve



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0