åskar

tjuu, nu har jag packat lite smått, övervägde att ta den stora resväskan sen kom jag på att det kanske var lite väl överdrivet. Förövrigt så hatar jag att packa, vet aldrig vad jag ska packa ner och allt spårar bara ur när jag packar, jag tänker alldeles för långsint och har svårt att bestämma mig vad som ska med och vad som ska stanna hemma, så det slutar  alltid med att onödga saker hamnar i väskan, ångest!
Fast denna gång tror jag att jag klarat mig hittils, dock tänker jag " men tänka om jag spiller då måste jag ha en till sån" "tänk om det spöregnar då måste jag ha andra skor med mig också" etc etc ...



Nåväl, faaan vad det åskar. Min katt är livrädd och jag är livrädd. buuuhuu!!! Väldigt läskigt faktiskt. Får hoppas på att det inte är sånt här väder ute på sjön sen bara.



Ett tips till alla filmälskare som känner för att se på en film denna regniga åskiga onsdag. The next three days, den rekomenderar jag starkt. Dock orkar jag inte berätta vad den handlar om, men den var grymt bra!



Fräsch tjej! Känner inte för att fräscha upp mig idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0