gyn imorgon

Ska till Gyn imorgon och det ska bli så jävla skönt att komma dit, äntligen! Jag har varit lite orolig för mina kramper sen vill jag se om min cysta har försvunnit också. Men främst detta med kramperna. Pratade med mamma idag om det och hon tyckte att jag skulle bokat tid efter första gången jag fick det, dvs typ 4-5 veckor sedan. Dessutom gjorde hon mig väldigt orolig och sa att det kunde vara äggstocksinflammation/äggledarinflamation vilket måste behandlas fort annars kan det minska risken att få barn etc. Och det vill jag inte! Så jaaa, jag är fett nervös, men jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra imorgon. Ska nämna allt för henne och be henne undersöka mig noggrant, vill inte gå runt med någon dold sjukdom och helt plötslig aldrig kunna få barn, då skulle mitt liv vara förstört!

Önska mig lycka till imorgon, det kan behövas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0