mardröm

Jag drömde en mardröm inatt. Jag hade en kille, en kille jag trodde älskade mig och aldrig skulle göra mig illa. Han var på fest, jag var hemma, han lovade att han inte gjorde någonting med någon på festen, jag trodde honom. Han puttade mig, så att jag ramlade, jag låg hemma den kvällen och hade ont medan han gick på fest igen. Jag ville att han skulle ligga bredvid mig och ta hand om mig. Dagen efter hittade jag honom och en annan tjej i hans bil, jag frågade vem det var och om de hade gjort något. Han fortsatte neka, att han aldrig skulle göra något. Jag kände mig trygg. Jag frågade folk på festen och de sa att han inte gjort något utan att han är den kärleksfulla killen som aldrig bedrar sin tjej. Tillslut var det någon som försa sig, jag blev så ledsen, gick till honom igen och frågade och han fortsatte neka. Jag sa att jag visste sanningen men han ville ändå inte erkänna. Tillslut erkände de båda, det var därför jag inte fick följa med, det var därför han inte stannade hos mig när jag hade gjort mig illa. Jag grät ...

Det var länge sen jag drömde sådana mardrömmar faktiskt, men nu verkar de vara tillbaka. Hemskt, jag hatar dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0