resume av helgen

I fredags hade jag lite smått tråkigt på dagen och kände att jag verkligen ville göra något på kvällen. Sofia var inte i Sverige, så den idén var ju bara att skippa, å tillslut insåg jag vilka torrisar alla är.

Men slutade med att jag åkte hem till Per i Norrtälje med Nicklas och Kim, supermysigt faktiskt. Vi grillade, snackade och drack och jag stod för snacksen till drinkbordet, haha skämt å sido. Framåt lite senare på kvällen kom Pers grannar över och deras lilla dotter på 8 år som blev min bästis för kvällen, vi bytte nummer och allt, haha. Per hade en jättesöt katt som såg precis likadan ut som mormor och morfars gamla katt, supersöt och han ville mer än gärna vara med oss och spela kubb och sprang bums efter pinnarna som kastades.

Lite senare mot kvällen bastade vi, dock kunde jag inte sitta där inne för länge, höll på att dö av värme, det var ju trots allt över hundra grader! :O men mysigt och trevligt hade vi iaf! Sen somnade jag bums i Pers säng med min nyfunna bästis vid min sida och vaknade vid halv 4 när Kim väckte mig och sa att vi skulle gå och lägga oss och berättade att de hade spelat Guitarr Hero på högsta volym, men jag hörde inte ett smack, sov som en prinsessa!

Dagen efter åkte vi in till Norrtälje och käkade pizza, så jääävla gott! Dessutom hade jag svarta kläder på mig och det var tokvarmt ute, så när vi hade droppat av Nicklas åkte vi till ett ställe i Svinninge och badade, så sjuukt skönt, dock strandsatte jag mig på en flotte mitt i vattnet och insåg att det inte var någon bra idé eftersom jag precis hade blivit torr och behövde hoppa i vattnet igen för att komma i land.

Det var väääl typ min helg i stort sett, as skön helg. Älskar att spela kubb på kvällarna, verkligen totalälskar sånt. Så jag tycker att det var en skitlyckad kväll.









Kims å min goooda ceasarsallad:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0