the best thing in the world

Har nyss haft en mysig kräftmiddag med mamma, bror, farmor och kim. Det är så skönt att se hur kul vi kan ha tillsammans och skratta och skämta. Jag älskar verkligen min familj, de är så underbara. Är verkligen glad att jag har dem jag har vid min sida. Världens bästa människor! ♥
I veckan blir det att söka lite jobb och kolla lite kurser. Jag ska ju trots allt till AF på fredag på möte för att se vad jag vill plugga. Men ska kika lite innan också, men det är så svårt att veta vad man vill. Vill ju inte hamna på fel bana för att sedan hoppa av på en gång. Men samtidigt är det nog bra och lärorikt att prova sig fram så att man känner efter vad som är rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0