tokig måndag

Blir galen, vet inte hur många samtal jag ringt idag och vet inte hur många papper jag tittat igenom och funderat över, jag blir tokig. Jag förstår mig inte på a kassan ett dugg, blir bara jävligt förvirrad. Men efter många om och men och till och med efter några tårar så har jag kommit fram till att jag måste fråga min arbetsgivare om arbetsgivarintyg imorgon också som jag inte behöver skriva ut utan som han gör på plats. Så imorgon blir det att hämta omdöme, arbetsgivarintyg + referens. Kanoners!

Jag har dock inte ringt gyn än men belsutade mig för att göra det imorgon istället då allt är så förvirrande just nu. Vill göra en sak i tagen, dvs ha papprerna påskrivna och klara av the old boss först. Sen kan jag börja tänka på annat som till exempel vad brevet ska innehålla till a kassan. Blir bokstavligt talat tokig!

Nej, nu blir det dags för lunch, behöver lite energi känner jag. Sen får vi se hur jag orkar göra med min garderob. Gahhh, ligger ju fan kläder över hela golvet. Dags att rensa igen och städa, suck orkar verkligen inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0