utbildningar

Jag har suttit och tittat på kurses/utbildningar hela morgonen nu och jag har hittat en jag förmodligen tänker söka till VT 2012. Det är en kurs som äger rum i södertörns högskola, så det blir ingen flytt än så länge. Jag ska såklart scrolla vidare och hitta fler kurser att söka för att vara på den säkra sidan att komma in någonstans. Dock vet jag inte om jag är villig att flytta pga plugg. Möjligtvis när det gäller en utbildning, men inte bara en liten kurs.

Ska ju trots allt till en studievägledare på fredag. Jag hoppas hon kan hjälpa mig lite på traven, berätta om det finns några liknande kurser som jag hittat etc. Kanske till och med få in mig på andra banor eller helt enkelt bara hjälpa mig och se vad som finns inom det området jag är intresserad av. Tycker faktiskt det ska bli sjukt spännande. Blir taggad på att börja plugga igen nu när man vet att det finns saker som intresserar än och till och med kan motivera och tycka att det är kul. Jag hoppas iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0