utgång

Jag är så död, så jävla bakis, känns som mitt huvud ska explodera närsomhelst. Gårdagskvällen/natten var grym, jag och Sofia drog först till Arken och tog en drink + en shot för att komma igång. Sedan drog vi vidare till cafét och därinne träffade jag på Mange, haha. Vi fortsatte vår runda med shots efter shots och cider. Tillslut slog det slint i huvudet, hahaha. Juste Jesscia + hennes vänner kom också förbi så vi hängde med dom också. Såg Elita Löfblad inne på Café Opera också, tror jag råglodde sönder henne faktiskt.

Nåväl, slutade med att vi hamnade inne på donken och sen började hela världens snurra. Tror jag aldrig har varit så koncentrerad på att hålla ögonen öppna när jag åkt tunnelbana. Haha, jag klarade mig iaf till min slut destination. Där var det fritt fram att spyyy, ååh satan vilken lättnad det var för alla som ville veta liksom. Dock är mina converse inte lika glada för det! :(

Idag blir det en chill kväll med kräftor och film, kommer bli superskönt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0