16 februari

Förlåååt för jätte jätte jätte dålig uppdatering. Jag jobbar ju numera på coop i danderyd med kims kära "bror" och det är faktiskt riktigt roligt att jobba tillsammans med honom, mycket skratt! Igår och idag började jag 06.00, vilket har inneburit att jag fått ta bussen 05.00 från brommaplan, vilket i sin tur har gjort så jag fått gå upp vid 04.00. Kul? Därför somnade jag direkt när jag kom hem igår och tänker göra detsamma idag igen. Men innan dess en liten uppdatering.

Jag jobbar till och med lördag denna vecka. Cash cash cah ... Hmm, vet inte vad jag ska skriva. Äsch tror jag skriver senare ikväll / eftermiddag när jag vaknat och är lite piggare, natti natti gott folk.

Ps. Sofiiiiiia, du är saknad!!!


Kommentarer
Postat av: din bubbla

saknar dig med!!!!!!!

2011-02-16 @ 18:25:01
URL: http://naso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0