22 februari

Hej bloggen, det är mycket som har hänt nu men jag väljer att helst inte skriva ut mina känslor och tankar i bloggen. Mina vänner kan jag prata med irl istället för att skriva ut saker här och göra samma misstag som med förra bloggen.

Bortsett från det jobbar jag ganska mycket nu och det är faktiskt jätteskönt, få tankarna på annat och glömma bort saker för en sekund. Jag hade önskat att jag jobbat hela helgen också, men tyvärr är jag inte schemalagd då och alla vakanta tider är nog redan upptagna. Jag har fått mitt nya schema nu också, det blev ganska bra tycker jag, endast en dag jag börjar 07 och en dag jag börjar 06, dock är det en lördag, men wtf!

Fick även ett brev tillsammans med schemat där det stod om sommaren och ledighet. Antingen får man välja att ta ledigt från vecka 26-29 eller 30-33. Man ska skriva upp sig på white board tavlan om sitt önskemål. Dock vet jag inte än vilka veckor jag vill ha ledigt, vore ju skönt att ha semester lite senare så man får längta lite extra och spara det bästa till sist liksom. Men jag vet inte ...

Nej nu ska jag nog gå ut och röka eller gå in i duschen. Skönt med lite sovmorgon imorgon iaf. Btw så skulle jag börjat 14 på fredag och slutat 18 (as skönt) men nej, blir tvungen att ta westbergs pass istället (7 - 16) eftersom han drar till göteborg, segt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0