fredag!!!

Idag var det jobb från 7 - 16, vilken tur att jag fick syn på farmor i butiken så jag fick skjuts hem :) alltid trevligt! Bad mamma köpa hem kött till mig nyss, så sjukt hungrig, så en saftig köttbit med bea å klyftisar, mumma! Hoppas jag hinner tilllaga efter mamma kommit hem när det nu är ...

Nåväl, ikväll blir det hem till soffen och proppen ( hahaha) tim och sofia, vi ska discobowla, snacka om taggad. Farmor bowlar ju 2 dagar i veckan så hon gav mig ett tips på hur man ska göra som hon tydligen hade fått som tips av instruktörerna. Men det är hemligt! Eller nej, jag delar med mig ... vi tjejer som farmor uttalade sig, har lite större ändå, å därför ska man vrida fötterna till höger ungefär en centimeter så går dte mycket lättare, hahaha! Jaja ...

Nu ska jag nog tvätta fötterna, luktar tåbira som fan! "/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0