söndag

Satan vad helgen har gått fort, har varit full rulle hela helgen. Började med att jag och kim träffade sofia och tim hemma hos dom och drog vidare till bowlingen där våran bana fuckade ur 2 gånger, vilket slutade med att vi fick bowla i två timmar och en timmes gratis bowling när vi ville, schyyysssst! Kvällen var iaf trevlig :)

I lördags åkte vi hem till kims mamma som skulle firas med alla syskon etc. Vi var ute och käkade, sen gick vi upp tillbaka hem till dem och åt tårta och drack kaffe, mysigt! Direkt efter det hade vi bråttom för att åka hem till pappa för inflyttningsfest/födelsedagsfest. När vi kom dit runt 21.30 så hade nästan alla dragit, men lennart, lasse, mats, carola + barn och några till var kvar så satt där en stund med dem och pratade lite och åt tårta och drack kaffe (igen). Var även tvungen att smaka maten, den såg så god ut, de hade beställt från en catering firma, pastasallader lax och massa godsaker! :) Drog därifrån kanske vid 23-23.30 och skjutsade hem brorsan sen åkte kim och jag hem till mig och tittade på tv och somnade.

Idag har vi varit i Bromma Blocks och i Solna centrum och shoppat lite. Jag köpte en kofta från gina tricot och ett pas sommarskor från H&M :) Kände att det var lika bra att passa på när man hittade något man ville ha. Alltid kul med nya saker ...

Imorgon är jag ledig, ska bli fett skönt, sova ut och chilla hela dagen :D :D :D Men nu ska jag mysa med mamsen framför solsidan med kaffe och choklad! :) Så hejsvejs på er så länge!!! <33333333

Lägger upp lite bilder senare också! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0