20 januari

Goddag, jag har precis duschat och städat lägenheten, duktig flicka! Ska strax klä på mig och sminka mig och sådana saker som tjejer gör. Vaknade miljoner gånger inatt av att min näsa var helt konstig, den var täppt på ett konstigt sätt som att en ärta satt fast där inne, så började näsan låta som en motor. Obehagligt och irriterande... hoppas "ärtan" kommer ut snart! Jag har fortfarande ont i halsen, men jag hoppas på att det går över snart, orkar inte vara sjuk något mera nu ...

Hade tänkt att jag skulle åka hem till Kim idag, han har ju fått jobb så han jobbar hela dagarna nu 8 - 17. Undrar bara när stackars lilla jag får ett jobb ... Allt är inte lätt här i världen, man får väl fortsätta kämpa på fast allt är som en motvind! Livet är hårt!

jag och simpe


Lilla söta mojje, hon tålde inte blixten :(


Min älskade babe som ville ha uppmärksamhet genom att sätta sig på datorn, hon tålde inte heller blixten


Jag och Kim sjunger





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0