30 januari

Heeeeeeeeej, jag sitter och tittar på "wallander hämnden" just nu, eller tittar lite då och då. Kom hem idag från Kim, och jag fick springa från brommaplan hem för att komma i tid till att solsidan skulle börja, satan vad jag var anfådd, hade håll och flåsade som bara den. Nåväl, myste framför solsidan med mamsen med kaffe och havreflarn som jag bakade idag hemma hos Kim.

Imorgon ska jag på intervju i solna på coop i danderyd, är sjukt nervös bara för att det är en gruppintervju. Kommer inte våga säga ett knyst, så blyg som jag är. Mycket lättare när man är ensam med intervjuaren för då behöver man inte skämmas lika mycket över vad man säger. Men nu kommer flera personer att sitta och lyssna på en, men men ... jag ska gå dit iaf och hoppas på att det inte blir lika farligt som jag tror! Ska göra mitt bästa, jag menar, de kan väl inte ställa sååå svåra frågor som man inte kommer på eller inte har något vettigt svar på? Usch, hoppas det går bra! :( hoppas de är snälla och att jag kan svara på frågorna på ett vettigt sätt så jag inte blir alldeles för nervös när det är flera där! Buuhuuu!!! Som tur är är inte intervjuen förens klockan 17.00 på eftermiddagen, så jag kan ta en lååång sovmorgon och öva mig lite grann och hitta vägen dit i lugn och ro.

Är sjukt trött, inte sovit så mycket denna helg/vecka. Gått upp tidigt på veckodagarna och varit med Louise och lagt mig sent på helgerna hemma hos Kim. Börjar känna mig lite krasslig i halsen igen, kan det bero på att Kim har så otroligt kallt hemma hhos sig, så att näsan och händerna nästan fryser till is och för att deras värmefläkt blåser iskall luft istället för varm? Hmm, ja kanske ...

På lördag fyller iaf Kim 21 år, så i veckan ska jag väl börja planera lite inför den dagen. Bra att vara ute i god tid så att säga.

Btw, såg att jag har ens kuld på 1562 kr :O inte okej och inte nice ... orka!!! känns sådär lagom kul faktiskt! Aja, nu ska jag avsluta detta inlägg. Kanske inte världens roligaste att läsa, men en liten uppdatering iaf! ;) Ciaao!


Kommentarer
Postat av: Klim

Kallt hos mig :P det e ju aasvarmt!



Jag längtar till lördag! :P

2011-01-30 @ 22:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0