5 januari

Precis hemkommen från middagen hemma hos min moster + släkt. Nu sitter jag här och har ångest över mitt liv, skämt å sido, eller? Nåväl, gick och hälsade på dagiset i bromma som jag ska börja jobba på (?) det var en jätte trevlig tjej där som tog emot mig och visade mig runt, även dagny fick följa med på en rundtur inne på dagiset. Ska på möte igen på måndag och diskutera löner och tider etc. Det ska bli kul att äntligen börja tjäna lite pengar. Dock är jag mindre glad över att jag börjar redan på måndag, med tanke på att jag verkligen hade sett fram emot att bo hos Kim dessa tre veckor då hans föräldrar är i thailand. Så jag har varit lite deppig över det och försökt komma på lösningar och allt, för jag vill verkligen bo hemma hos honom, bara han och jag. Dessutom har de köpt mat till mig också och det skulle vara så mysigt, så alla mina planer har förstörts känns det som, men lösningar finns väl alltid, right? Kanske belönar mig själv med en utlandssemester i sommar med honom istället i såfall, kroatien, no shit!


Kommentarer
Postat av: Kim

Jag är så glad för din skull att du hittat ett jobb! :) Jag vill också ha ett jobb! så vi kan resa i sommar!

Vi får umgås så mycket vikan dessa veckor babe! :)

2011-01-05 @ 23:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0