Dag 6 – Min dag.

Min dag idag har bestått av att jag vaknade av att någon ringde på min mobil, hade nämligen glömt att stänga av ljudet på telefonen. Så efter det kunde jag inte somna om, utan låg i sängen och drog mig ett tag och satte på ett webbtv program och tittade på (familjen annorlunda), som förövrigt har börjat igen. Sen gick jag in i duschen och fixade i ordning mig och gick mot tuben samtidigt som jag ringde upp personen som hade sökt mig (dagiset). Åkte iaf hem till Dagny och på direkt när jag kom dit så började vi äta tacos och skriva ut mitt belastningsregister. Ungefär 45 minuter senare gick vi mot tuben igen och åkte tillbaka till bromma för att besöka dagiset och posta brevet till polisen. Slutade med att vi åkte in till stan tillslut iaf och shoppade lite, Dagny hade fått syn på en väska hon ville ha på rean och jag passade på att shoppa en bh för 50 kr, hittade även en jättesöt sommarklänning som jag provade och bestämde mig för att köpa när jag insåg att mitt presentkort var kvar hemma, så blev inget inköp. Efter att ha varit i stan en ganska snabb stund begav vi oss hem till Dagny igen och tittade på utbildningar till mig, vill nämligen plugga vidare nu efter sommaren, men vet inte riktigt till vad. Så vi satt och letade efter program och allt, men sen började hennes data krångla så vi gav upp det och jag begav mig till söder för att vara på middag hos min moster.

Såhär såg BH:N ut (tror jag), fast jag köpte i brun. Orkar inte ta bild på den jag köpte



Ja det var i stort sett hela min dag, och nu sitter jag här dödstrött och funderar på att gå och lägga mig. Kanske hinner med en dusch innan? Eller så skippar jag det ... Duschkåt!


Kommentarer
Postat av: Kim

Det låter som en rofylld dag! :)

Jag ska sova nu! Och du med :) Vi är så lika! PUSS

2011-01-06 @ 01:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0