daimbollen i ett nötskal

Hahahahaha föresten, appropå låtar! Igår när jag var hemma hos Dagny satt vi och snackade lite gamla minnen och om våra olika perioder med olika personligheter, bland annat "gangstertiden". Hahaha Dagny var tydligen jätteavundsjuk på mig när jag åkte runt i bilen hela tiden och dunkade musik. (dock förstår jag inte varför i dagsläget, men det var då). Sen hade jag tydligen lagt ifrån mig min mobil och då hade hon tagit den och letat igenom mina låtar och tagit dom "coola" låtarna och skickat över till sin mobil utan att jag visste om det, hahahahahaha, jag döööör! Sen så fort jag nämde en "cool" låt för henne av någon artist så andra sekunden hade hon laddat ner alla den där artistens låtar.

Sov ju över hos Dagny igår till idag och vi såg två sjukt bra filmer, den ena filmen hette "taken" tror jag och det var grymt bra, rekomenderar starkt. Den andra filmen hette "the human centipede" och den var väldigt obehaglig men bra. Dock började vi att kolla på den ganska sent och Dagny har en tendens att alltid somna till alla filmer hon och jag tittar på. Fast den här gången var hon vaken... eller var hon verkligen det. NEJ! Märker direkt när hon håller på att slumra till. Helt plötsligt blev hon sådär otålig och svarade på saker som inte alls hade med frågan att göra, och tillslut låg hon där och blunda medan jag fick se slutet själv! ;) 2 sekunder senare låg hon och snarka ... mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0