Fredag!!!

Sitter hemma hos Kim just nu och har precis sökt 3 olika jobb, får se om de hör av sig ...
Kim slutar inte förens klockan 17.00, så jag ska väl ägna mig åt att titta på någon film eller liknande, kanske städa lite, haha! Vaknade inatt igen med att min näsa var helt fuckad, vet inte vad felet är, försökte beskriva för kim och han förstod precis vad jag menade när jag beskrev att näsan lät som en motor och som att något sitter fast där inne. Så imorse fick jag sms av honom där det stod " Är det motorn som har varit jobbig inatt?". Gulligt! Nejmen min hals gör fortfarande ont så jag vet inte vad som händer i helgen, är sugen på att shoppa imorgon, kliar liksom i fingrarna på mig! Men dock måste jag spara lite pengar eftersom jag ska göra en överraskning till Kim på hans födelsedag. Och det lär kosta en slant antar jag. Berättade om den för mamsen och hon tyckte det lät jättebra och jag sa att hon kunde få va hemma den dagen men hon blev så till sig av min överraskning så hon sa att hon skulle försöka vara borta just den dagen. Men för mig spelar det absolut ingen roll ... kommer ändå bli som jag tänkt mig! :)

Igår natt drömde jag om att jag bakade biskvier, jag är så sjukt sugen på att baka såna, måste göras snarast. Vill även baka macronas, velat det ett tag nu, får se om det inträffar i helgen. Kim har ju inget kort att handla mat på längre med tanke på att han tappade sin plånbok häromdagen och åkte hem och spärrade alla kort och direkt efter det så ringde de och sa att det hittat hans plånbok, så mina planer om att äta tacos och baka semlor, biskvier och macronas blir väl inte av? Fast det ska dom, får väl lägga ut en slant ...

Ååh, nu fick jag ett sms från honom där det stod att jag ska möta honom efter jobbet och handla i arninge, wiiie, dags att skriva lista och kolla recept! C-yaaaaa!!!

Kims och mitt söta barn! <3 GULL!!!

Kommentarer
Postat av: nisse

hahahahhahahahaha killing me sotfly med den bilden. underbart barn

2011-01-21 @ 22:16:24
URL: http://naso.blogg.se/
Postat av: Kim

Litar inte på sånna internetgrejjer.



Jag vet att vårat eventuella barn kommer vara det finaste på jorden! <3

2011-01-24 @ 19:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0