jobb, utbildning

Hej, jag lever, tror jag ... Jag har precis anmält mig på "citykids" och utifrån det försöka få ett jobb som barnflicka/barnvakt. Jag måste först posta iväg mitt belastningsregister till dem, sedan ska jag börja söka jobb där och vi får se hur det går. Dagny ska hjälpa mig med det och hon ska även hjälpa mig hitta en utbildning och visa hur man söker utbildning och skickar in anmälan för det har jag inte förstått. Jag hoppas på att få jobb som barnflicka vid sidan om än så länge och sedan efter sommaren börja plugga samtidigt som jag är det. Jag vet inte riktigt vad jag vill plugga för något, allt jag tycker verkar intressant är yrkesutbildningar och de kostar så sjukt mycket. Så jag får nog fokusera i andra banor, men jag vet inte vad ... vill ju göra något roligt och inte något pissigt som jag kommer att tröttna på och inte vilja göra.

Tack för mig, nu ska jag baka, sen ska jag åka och träffa Dagny och hon ska bjuda mig på kebab! =)


Kommentarer
Postat av: Kebab

Mums! Kebab.



gott! Kebab.



Superfin! Isabelle.



Hemlig beundrare! Jag

2011-01-18 @ 21:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0