kläder från nelly

beställde nyss hem lite kläder, eller snarare en skjorta och ett linne från nelly. Var ju ett tag sedan jag beställde något därifrån.
Flint Shirt SEK 79, Vila - NELLY.COM Tiered Top SEK 114, Vero Moda - NELLY.COM
Kim är iväg på intervju jusst nu så jag sitter själv hemma hos honom. Min hals ömmar och näsan flagnar sönder. På måndag börjar jag jobba på dagis i bromma. Inväntar brev från polisen först, hoppas verkligen på att det kommer nu i veckan, annars vet jag inte vad jag gör. De vill ju inte anställa om man inte visat sitt belastningsregister, vilket jag förstår. Men hon sa att det skulle ta 5 dagar tills jag skulle få det och jag skickade in det förra onsdagen, men enligt deras hemsida tar det 2 veckor :O ... Ja ja ...
Nu ska jag äta lite frukost och göra mig i ordning och se vad dagen har att komma med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0