sjuuuuuuuk

Jag förstår inte varför jag alltid ska ha en sådan otur att alltid bli sjuk jämt och ständigt. Har varit vaken till och från hela natten och snytit mig och nyst, inte okej. Dessutom har jag lite ont i halsen också. Jämt när man planerat att göra något roligt så blir man sjuk, typiskt! Men jag ska försöka åka hem till Kim ändå, vi skulle ju trots allt laga oxfilé och mysa. Men att åka hem till pappa får bli en annan dag, känner inte för att åka runt å flänga för mycket, ska ju trots allt jobba på måndag, så måste vila upp mig hemma hos Kim.

Jag som nallade två anti att bli sjuk tabletter hemma hos Dagny, de verkar inte ha någon effekt alls. Idag blir det mycket te drickande kan jag lova, eeeuuuuw! Hatar te, men skönt för halsen ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0