Torsdag kväll

Tjoo, sitter hemma hos Kim med han och hans gamla chef. De dricker öl och kims mun går inte att få tyst på, väldigt jobbigt. Men jag sitter här bredvid med datorn i knäet och lyssnar på deras samtal som överröstar tv.n. Herregud vad alkohol kan göra människor mer pratglada och högljudda. Inte klokt, fett jobbigt ...

Nåväl, imorgon ska jag träffa Lollo igen och vi ska färga hennes hår ljust, hoppas på att det blir bra, för om det blir det funderar jag också på att göra det. Hihi.

Nu tjatar de om att jag ska sätta på musik, haha!!!

Bläää, dags att ta en huvudvärkstablett snart, blir galen i huvudet av denna ljudnivån och stressen ..... kill me softly!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0