24 januari

Förlåt för dålig uppdatering, men nu är jag tillbaka iaf! Jag har varit hos Kim hela helgen och igår åkte jag hem till Dagny och var med henne hela dagen, vi var i tvättstugan för hon skulle lära sig att tvätta, haha!

Idag ska jag till AF och få mina papper underkskrivna och inskickade, sen kanske jag tar en sväng förbi lite affärer när jag ändå är i närheten. Annars har jag inga andra planer, förutom att söka mera jobb som en galning...

Insett att livet är allt bra svårt, man vet inte vad man vill, eller iaf inte jag. Har ingen aning om vad jag vill jobba med eller vad jag vill utbilda mig som. Det enda jag vet är att jag vill flytta hemifrån och ha ett bra jobb, men vägen dit är det svåra och det krävs mycket tankar och funderingar för att hitta just det rätta, men låt tiden avgöra. Fast känns som jag har blivit så pass gammal nu att jag måste veta, allt är så stressande, känner en sådan press på att ta tag i mitt liv. Jag vill växa upp och flytta hemifrån men samtidigt vill jag vara ett litet barn igen som inte behöver tänka på de sakerna just nu. Life is hard!





Kommentarer
Postat av: Kim

Livet är inte lätt alls :/

Älsk!

2011-01-24 @ 19:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0