---

Det känns som förr, förr då man blev utnyttjad och bara kunde användas för en sak. Då enda anledningen man sågs var pga sex. Jag blir ledsen, men samtidigt blir jag typ inte det, för jag är så van, så van att folk bara vill ligga och sen dumpa en när det är över. Man är inte värd ett skit efteråt, ... Jag blir äcklad av att tänka tillbaka, tänka tillbaka på hur smutskastad jag blev, egentligen har jag det bra nu iaf. Jag blir inte nerkastad på golvet, jag behöver inte fly klockan 6 på morgonen och jag känner mig trygg att jag har någonstans att sova och någon som pratar med mig efteråt. Men vill jag ha det så? Kan ingen bara tycka om mig för den jag är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0