barcelona

Hemkommen från barca idag. Resan var nog den roligaste någonsin, tror jag aldrig garvat så mycket, allvarligt talat! Helt rätt person att åka med. Dock var jag sjuk under hela vistelsen och det blev bara värre å värre för varje dag som gick. Men än så länge är jag vid liv. Vi solade och brände oss som bara faaaan, alla kommenterade det! :( Bubblan höll på att drunkna mitt i sin simtur i havet, såg henne i chocktillstånd när hon nådde vattenytan. Dock tänkte jag bara på att rädda hennes solbrillor, :D synd bara att jag inte fick denna syn på bild, roligste på länge. Som tur är lever den kvar i minnet och lär göra ett bra tag. Bjussar på lite bilder!













"ååååååh madre" undra hur många gånger vi använde den frasen, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0