Detta fält måste fyllas i - sorry bloggen

Ååååh, har precis varit hos dorren och fick pencelin mot öroninflammation, yayyyy!!! Ska strax börja baka en sockerkaka tror jag, himelskt gott, mums säger jag som den lilla tjockis jag är! Nåväl, vill bara bli frisk just nu och att man halsonda ska försvinna, inte kul att ha haft ont i halsen i över en vecka nu ...

Så vad händer i veckan? Inte den blekaste, vill ut, vill sitta på uteserveringar, men neeej, måste nog bli frisk först. Sen vill jag på kryssning också. Händer i helgen då? Eeehm, ska ut på landet på söndag vet jag iaf, beror på vilken tid jag ska vara där, annars kanske jag följer med Sofia på en sak på lördagen. Det visar sig vad som händer... Just nu ska jag tråka lite mer, ladda ner en rulle, dock ingen prulle, det fick jag nog av i barca, smask!




helt skev som vanligt dåra ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0