:(

Det känns tomt, jag känner mig sviken, jag fick inte ens en chans, fastän de lovade. Alla ljuger! Jag älskade mitt jobb, det var något speciellt, jag trivdes så bra. Såg alltid fram emot att gå dit och jag hade så galet kul när jag väl var där och det enda jag snackade om när jag inte var där, var just mitt jobb. Mitt älskade jobb med mina älskade kollegor. Helt ärligt, jag känner mig sämst nu. Jag blir så sjukt sårad över att de lovar en sak som de sedan inte kan hålla. Mina ögon fylldes med tårar, men jag försökte hålla tillbaka och låtsas som ingenting. Utanför dörren brast det, jag grät, jag grät på bussen, jag grät på tunnelbanan ... Tack för att du är världens bästa vän som alltid finns där för mig. Vad skulle jag gjort utan dig, Sofia!


Kommentarer
Postat av: Kim

Men isabelle! vad hände?! varför fick du inte jobba kvar? asså jag viste att du älskade ditt jobb! Usch! stackare! Du pratade förut om att det är mer personal än kunder typ. Var dom tvugna att skära ner? Då är vi båda arbetslösa. Hoppas allt går bra nu efter detta! Lycka till!



ps, nej inget smörande. Jag tycker bara det är astråkigt eftersom du gillade ditt jobb så mycket!

2011-07-19 @ 02:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0