onsdag

Skulle egentligen åkt till pappa idag, men eftersom mamma inte kommer hem förens imorgon så stannar jag nog här en natt till. Skönt att vara ensam, fast helt ensam är jag ju inte, har ju min älskade katt. Imorgon åker jag till pappa och stannar där över helgen + några dagar eftersom han är ute med båten. Så ensamt stort hus blir nice, dock finns det ingen mat där hemma så måste införskaffa mig det innan jag åker dit.

Juste, åkte till vällingby igårför att köpa office paket så jag kan skriva om mitt CV etc. Gick in på ONOFF eftersom jag har kort där och för att det är rea, dock fanns det typ inga varor kvar på hyllorna. Så jag frågade en som jobbade där om de hade något officepaket kvar men han sa att han inte trodde att det fanns, så jag frågade tjejen i kassan och hon hade ETT kvar, sån jävla tur. Och ännu mer tur var att jag tydligen hade 712 kr på ONOFF kortet och officepaketet kostade 699 kr :) Happy! Dock gick det åt helvete när jag skulle försöka installera det, men nu tror jag att det har fixat sig ... krångligt när ingenting vill fungera som det ska! :/ hehehehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0